1. قرآن کریم (ترجمه مکارم شیرازی).
احمدی، سیدعلی اکبر و همکاران (1387). بررسی و تبیین عوامل رفتاری و فرهنگی و سازوکار ثبت تجارب مدیران، دانشور رفتار. 29. 17-28.
اشتراس، آنسلم، و کوربین، جولیت (1385). اصول روش تحقیق کیفی (نظریه مبنایی، رویهها و روشها). ترجمه بیوک محمدی. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
اشتریان، کیومرث (1392). مستندسازی تجارب مدیریتی در شهرداری تهران. تهران: انتشارات تیسا.
جمشیدی، گیتی، و حیدری، غلامرضا. 1394. شناسایی زیرساختها و سازوکارهای مستندسازی تجارب و دانش در کتابخانههای دانشگاهی ایران. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی. 49 (2). 191-211.
حریری، نجلا. 1385. اصول و روشهای پژوهش کیفی. تهران: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد علوم و تحقیقات.
حسینی خامنهای، سیدعلی (1389). بیانات در نخستین نشست اندیشههای راهبردی. 10/9/1389.
حسینی خامنهای، سیدعلی (1395). بیانات در دیدار با اعضای شورای عالی «مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت». 6/2/1395.
حسینی خامنهای، سیدعلی (1394). عیار مدیران از منظر رهبر معظم انقلاب. اصفهان: انتشارات حدیث راه عشق.
رنجبر، هادی و همکاران (1391). نمونهگیری در پژوهشهای کیفی: راهنمایی برای شروع، دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران. 10 (3). 238-250.
ضیایی، ثریا، و توکلی، ثامنه (1394). مستندسازی تجربیات مدیران: تحلیلی بر عوامل رفتاری و فرهنگی مدیران مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 26 (4). 139-154.
محمدی ری شهری، محمد (1377). میزان الحکمه. جلد اول تا پانزدهم. ترجمه حمیدرضا شیخی. قم: مؤسسه فرهنگی دارالحدیث.
مصباح یزدی، محمدتقی (1391). پند جاوید (شرح وصیت امیرالمؤمنین علی7 به فرزندش امام حسن مجتبی7). ج2. قم: انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی.
موسویان، سیدرسول (1394). شناسایی شیوههای مستندسازی و انتقال تجربههای (حرفهای) اعضای هیئت علمی در دانشگاه اصفهان، پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین7. 7 (3). 227-254.
Baran, M. L. (Ed.). (2016). Mixed Methods Research for Improved Scientific Study. IGI Global.
Bergmann, R. (2002). Experience management: foundations, development methodology, and internet-based applications. Springer-Verlag.
Creswell, J. W., & Miller, D. L. (2000). Determining validity in qualitative inquiry. Theory into Practice, 39(3), 124-131.
Gilbert, G. E., & Prion, S. (2016). Making Sense of Methods and Measurement: Lawshe's Content Validity Index. Clinical Simulation in Nursing, 12(12), 530-531.
Haddadpoor, A., Taheri, B., Nasri, M., Heydari, K., & Bahrami, G. (2015). Process Documentation: a Model for Knowledge Management in Organizations. Materia socio-medica, 27(5), 347-350.
Lindlof, T. R., & Taylor, B. C. (2011). Qualitative communication research methods. 3rd ed. ed. London: SAGE.
Pallant, J. (2013). SPSS survival manual. McGraw-Hill Education (UK).
Patton, M. Q. (2002). Qualitative evaluation and research methods. SAGE Publications, inc.
Schneider, K. (2009). Experience and knowledge management in software engineering. Springer Science & Business Media.
Sun, Z., & Finnie, G. (2005, September). Experience management in knowledge management. In International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information and Engineering Systems (pp. 979-986). Springer Berlin Heidelberg.
Sun, Z., & Lau, S. K. (2007). Customer experience management in e-services. In E-service intelligence: Methodologies, technologies and Applications (pp. 365-388). Springer Berlin Heidelberg.
Teddlie, C., & Tashakkori, A. (2009). Foundations of mixed methods research: integrating quantitative and qualitative techniques in the social and behavioral sciences. London: SAGE.
Vásquez-Bravo, D. M., Sánchez-Segura, M. I., Medina-Domínguez, F., & Amescua, A. (2011). Reflections on Educational Technology, Research and School Innovation. In Information Systems, E-learning, and Knowledge Management Research: 4th World Summit on the Knowledge Society, WSKS 2011 (pp. 374-384). Springer Berlin Heidelberg.